Isnin, 10 Oktober 2011

39minggu oredi!!

Lepas en.hubby pegi keje, abang pegi umah BS je
aku terus bukak fb...

Ade je yang tanye, "blum besalin lagi ke"
blum lagi la kalau pagi2 dah ngadap FB...huhu

Now, da masuk 39minggu...Baby oooo baby, bile awak nak kuar ni sayang?
*

**

***

*

*

Weekend tadi dah puas jalan... Ingat kot la cepat besalin.. Tak juga...

Pagi2 lagi dah pegi Giant > Cari brg2 neh


Untuk anak2. 4 untuk abang, 2 untuk adik. Settle bab pampers.
Abang punye stok pampers ni boleh la tahan 2bulan lebih kot.
Sempat la habis pantang. :P

Lepas pegi Giant, terus ke Jusco sebab aku teringin nak minum Air Asam Boi!
Nak minum yang dekat jusco punye jugak..
Alhamdulillah, dah tertunai.. Kalau tak meleleh la air liur baby nanti.. :)
Herm...kali ni pegi Jusco jus mkn roti kat Laboheme tu je..
JIMAT KAN???
Oh...tidak. Sebab dah plan nak g makan kat umah mama long. 
(jimat duit jugak kan)




Sebelum balik umah mama long, en. suami belikan ni 



Alhamdulillah :)


En. suami support untuk breastfeeding. Sebab sebelum ni dia macam tak yakin je dengan keinginan aku.
Breastfeeding kan boleh jimatkan duit. :P
Kalau tak, seminggu je lebih kurang rm50 untuk susu. Kan banyak tu. So, harap2 impian aku akan jadi kenyataan.

Hari2 aku akan bukak FB, tengok group KIM..Mmg seronok sangat bila tengok hasil EBM dorang.
Hopefully, aku berjaya! Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan