Khamis, 8 Mac 2012

handphone


Blackberry Torch 9860 dan Curve 3G 9300


Orang dah lama pakai BB, aku baru la terhegeh2 nak pakai.

BB ni beli masa Krismas hari tu.

25.12.2011.

Torch untuk encik somi, Curve untuk diri sendiri.

Kenapa aku punya yang murah??

Ok. 

Anak dah dua orang. 

So, kena beli yang bajet punya je la.

Encik somi memang dah berkenan dengan c Torch.

Tak boleh nak buat apa la.

Aku jugak yang kena mengalah.

Adeh!

Lepas dua minggu pakai BB nih, encik somi dah 'terbekenan' dengan c 

HTC DESIRE S



So, aku pon letgo la c Curve tu..

Memang seronok la bila aa orang hadiahkan henpon pree kan.

Tapi yang lecehnya, kalau nak guna internet

kena langgan pakej BIS.

Henpon Smartphone mcm blackberry nih ada lesen.

Kena aktifkan dulu, baru boleh guna internet.

So, bila update status tu..ada la tulis via BB.heheh

Aku pon boleh jimatkan kredit tepon ha sebenarnya.

Sebab ada BBM n WhatsApp.

Ha..kan senang tu.

Boleh share2 gambar.

Jimat banyakla.

Jus perlu bayar bil internet Rm38/bulan..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan