Isnin, 14 November 2011

Susu Raziq










Seronok kan bila tengok stok2 ebm tuh....


Agak2 yang mana 1 utk baby Raziq???

***





***






***





***




***




***




***




***




Tadaaaaa nie dia stok utk baby Raziq



Alhamdulillah

Walaupun tak banyak macam gambar kat atas tuh, tapi aku bersyukur sangat dapat kumpul <> 50oz dalam 

masa 1 minggu nih. Ini untuk baby Raziq.

Semoga anak mama sihat.

Bila tengok stok2 EBM yang aku simpan ni, rasa sayu je hati bila teringat masa Wafiq kecik dulu.

Wafiq minum susu mama tak sampai 1 bulan.

Walaupun Wafiq minum susu Anmum, tapi kandungan dalam susu tuh tak boleh menandingi kehebatan

susu ibu.Memang salah aku jugak, sebab tak ada usaha nak bagi Wafiq minum susu aku waktu tuh.

Balik je dari Hospital, dah suruh Ayah pegi beli susu.

Yang si Ayah pulak, terus beli 1 tin besar ha.

Asal je Wafiq nangis, pegi bancuh susu.

Mungkin sebab tu jugak Wafiq tak closed dengan aku.

ANAK AYAH!

***
Back to the title..

Sebelum besalin hari tuh ari2 aku akan masuk group KUMPULAN IBU MENYUSUKAN(KIM)

di Facebook. Memang berbaloi2 la join group tuh.

Harapan aku agar dapat menuyusukan Raziq selama 2 tahun. Amin

4 ulasan: