Isnin, 28 November 2011

SHOPPING ONLINE

Hari ni masuk 34 hariaku berpantang,

Duduk rumah ni memangbosan kan. Nasib baik jugak la rumah aku ni ada sambungan internet.

Kalau tak, mati kutu aku!

Asal bangun pagi je, bukak lappy. Bukak Facebook.

Sambil2 tuh, cuci mata jugak.

Haih! Kalau dah nama pompuan, takkan lari dari SHOPPING!

Tak dapat keluar jalan2 pon tak apa. Janji dapat membeli.

Hihi...

Bukan apa, aku memang tak senang duduk kalau tengok dalam acc bank tu ada duit. Haha

Maklum la.. Masih bercuti. Tak perlu keluarkan duit untuk isi minyak, tol dan makan.

Jimat banyak kan.

Ok. Ni barang2 yang aku sempat shopping online.


Jingle Jungle Cooler Bag Set





Bottle Drying Rack


Fareeda Scarf


Tupperware


YHAB Storage Milk


Clarks



Ada lagi satu. Tapi tak tau macam mana rupa. Kain sulam chiffon.

Yang tu aku kirim kat bakal adik ipar yang nk pegi Vietnam.

Banyak jugak untuk bulan nih.

So, kena la srop shopping untuk bulan ni.

Sambung bulan depan pulak.

En. Hubby dah bersuara " nanti saya block internet banking baru tau"

Hahahahahahahaha...Puiiiiiiiihhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan