Khamis, 24 November 2011

TAHNIAH HARIMAU MALAYA

Sukan Sea dah lama abis.

Tapi, aku baru sempat nak buat entry pasal kemenangan Team Malaysia.

Congrat guys!

Sangat bangga menjadi rakyat Malaysia..




Game yang sangat2 mendebarkan..

Bersemangat betul aku ni kan. Aku memang suka tengok bola sepak ni ha.

Tapi sejak dah jadi isteri orang nih, dah tak masuk stadium.

Dah tak dapat tengok live.

Dolu2 aku ni pegi jugak la tengok bola kat stadium..

Dah tentu lah aku jadi penyokong tegar pasukan negeri kelahiran.

PERAK.

Lepas kahwin ni, tengok bola kat rumah je la..

Dengan suami dan anak2 tersayang.

Ok. Cukup dulu la. Nak pos gambar player kesukaan aku pulak.

Nak tau sape.. Jom tengok kat bawah

*

**

***

****

*****

******

*******

********

*********

**********

***********






Mohd Muslim Ahmad


Hihi...I like!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan